Linux trustees - zkusenosti

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Úterý Srpen 5 17:33:07 CEST 2003

Zdravim...

Vsechno zpet. Cely problem byl nasledujici:

[block_device_file_name]path_inside_block_device:user_or+group:trustee_mask.....

No nez jsem nasel toto tak jsme z dokumentace nepochopil, ze cesta k
adresari (z nutnym uvodnim /) je v ramci filesystemu a ne celeho stromu.
JInymi slovy na /dev/hda1 mi to fungovalo protoze to je / ale na
dev/hdax kde x>1 ne, protoze to je mountnuty nekam niz ale cesty jsem
psal od / celeho stromu.

Uz mi to chodi jak na reiserfs tak na ext3 ktery jsem mezitim takze
vyzkousel.

Honza

PS: Patch se da aplikovat i na jadro 2.4.21 (je psany pro 2.4.20) ale
krici chybu v nfs souboru. Na NFS to pouzivat nepotrebuju a lokalni FS
se tim ovladat daji.

--