Prism 2.5 a kernel 2.4.21

Úterý Srpen 5 23:41:14 CEST 2003

On Sun, Aug 03, 2003 at 06:37:17PM +0200, Petr Lascak wrote:

>   No pravwe, ze u WISPu nemusisi byt guru a jede ti to, uz jsem ho nekolika
>   neLinuxovym zajemcum pomohl rozchodit, a to veice rychle.

Jenze "rozchodit" neni argument pro lepsi/horsi, natoz pro odmitnuti.
Spise to vypada na pekne zkratkovitou uvahu.

...zejmena kdyz jsi jim musel pomoci.

>   Nechci ti sahat do svedomi, ale posledni dva tri roky vetsinu tvych
>   prispevku mazu a to jen proto, ze se snazis resit veci s Linuxem
>   nesouvisejici(P.J.a PJS).

Tohle je velmi nizke. Stejne tak to muze tvrdit kdokoliv o komkoliv.
Krome toho bych rad vedel, kdy jsem zde resil neco, co s Linuxem
nesouvisi.

Je maximalne trapne odsuzovat distribuci X (kteroukoliv) kvuli tomu, ze
genericky ovladac nefunguje s kartou Y (aniz by Te alespon trochu
zajimalo, ze chodi se stovkou dalsich karet, kdezto pri pouziti zaplaty
pro 1 dalsi kartu to prestane byt v dalsich x pripadech funkcni).

> To nemusi byt pravda, nainstaloval plnou Libnuxovou distribuci muze byt
> mnohem vetsi problem. Ale to je jen uhlem pohledu.

Na tomhle je videt, ze vubec netusis, o cem mluvis. Mam kazdy rok 60
studentu, kteri se snazi podle trivialnich pokynu s Linuxem pracovat a
kompilace jadra je i pri poskytnuti .confing velmi komplexni problem.

>   Kdo? Posli mi to soukromne, pripadne se zas muzem sejit osobne,
>   rozhodne si o sobe totiz nemyslim, ze jsem blbec. Ale je to ciste
>   subjektivni pocit.

Nemyslim si, ze bych podobne blaboly vycucane z prstu chtel poslouchat
osobne, neplytvam osobnim volnem na reseni ptakovin. A pokud bys
skutecne o osobni setkani stal, minimalne neni slusne se domlouvat
verejne. Maximalne se to da oznacit za prazdne gesto.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz