Prism 2.5 a kernel 2.4.21

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Neděle Srpen 3 18:37:17 CEST 2003

Milan Kerslager pise:

> Jiste, protoze nastavit jakoukoliv distribuci je trivialni, pokud vis,
> jak na to (a dokonce i v RH na to neni potreba zadny manual).

  No pravwe, ze u WISPu nemusisi byt guru a jede ti to, uz jsem ho nekolika
  neLinuxovym zajemcum pomohl rozchodit, a to veice rychle.

> A jak jsem jiz poznamenal - to jestli ovladac chodi je zalezitost i
> firmware, coz (jak jsem jiz vyresil bokem s jinymi na zaklade me zadosti
> v prvnim prispevku a obeslo se to bez osocovani, ktere jsem si tady od
> Vas dvou vyslechl aniz byste podali jedninou rozumnou informaci) je
> zaklad toho, proc to jednomu chodi a druhemu ne.

  Jite i firmware ma svou cenu(sam jsem na to upozornoval), navic te
  nikdo neosocoval.

> Takze prestante plivat kolem sebe (na me i na distribuce) a radsi
> rozumne uvazovat.

  Nechci ti sahat do svedomi, ale posledni dva tri roky vetsinu tvych
  prispevku mazu a to jen proto, ze se snazis resit veci s Linuxem
  nesouvisejici(P.J.a PJS).

> Pokud je k reseni potreba udelat A a nekdo doporuci udelat A B a C (tj.
> nejen driver, ale i zaplatu na jadro a jeho kompilaci a zapomnel jsem
> jeste na utility), pak je to snad jasne.

  To nemusi byt pravda, nainstaloval plnou Libnuxovou distribuci muze byt
  mnohem vetsi problem. Ale to je jen uhlem pohledu.

> Delate blbce ze me nebo ze sebe?

  Kdo? Posli mi to soukromne, pripadne se zas muzem sejit osobne,
  rozhodne si o sobe totiz nemyslim, ze jsem blbec. Ale je to ciste
  subjektivni pocit.

--
    Petr Lascak
    ITF FreeNet Liberec