IDE na CF - ktore CF funguju?

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Středa Srpen 6 03:33:56 CEST 2003

> bude od stejneho vyrobce.Neni. Pominu-li napisy CompactFlash, 64MB a
> FlashCard, je na ni jediny napis - KINGMAX - coz tedy predpokladam je
znacka
> vyrobce.
Ja bezne kupuji SDRAM, DDR a RIMM pameti KingMax. Je to firma, ktera vyrabi
velmi kvalitni pameti, dokonce tak kvalitni, ze davaji dozivotni zaruku a
skutecne to funguje. Po 6 letech jsem sel reklamovat 16MB SIMMku a sice mi
nedali jinou pamet, ale vratili mi penize v hodnote, kterou jsem tenkrat za
to zaplatil. Proc by nemohli vyrabet i Flash, Smart a jine Cards ?
--
Petr