IDE na CF - ktore CF funguju?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Srpen 6 07:15:38 CEST 2003

On Wed, 6 Aug 2003 03:33:56 +0200, Petr Vileta wrote:

: Ja bezne kupuji SDRAM, DDR a RIMM pameti KingMax. Je to firma, ktera vyrabi
: velmi kvalitni pameti, dokonce tak kvalitni, ze davaji dozivotni zaruku a
: skutecne to funguje. Po 6 letech jsem sel reklamovat 16MB SIMMku a sice mi
: nedali jinou pamet, ale vratili mi penize v hodnote, kterou jsem tenkrat za
: to zaplatil. Proc by nemohli vyrabet i Flash, Smart a jine Cards ?

Pekne. Co sa s nou preboha po 6 rokoch stalo?

Problem s nakupovanim podla znacky je ten, ze nalepka
nemusi nic hovorit o vnutornostiach a tie sa mozu menit
podla toho, ktory dodavatel bol prave lacnejsi. Netusim
ci ma KingMax vlastne cipy.

Pre archiv: obehol som kolegov s digitalnymi fotakmi a ziskal
som aspon dve 32 MB karty, ktore funguju bez problemov.
Jedna je s nalepkou Nikon a v skutocnosti je to Sandisk
a druha Canon a je to Toshiba. Ta prva sa sprava uplne
normalne, ta druha raz nieco zahlasi (zrejme nejaky
pokus o multimode alebo nieco podobneho neprejde) ale potom
uz je vsetko v poriadku.

Zdravi
--
                              Stano