Mierne OFFTOPIC: Tux vo vektoroch...

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Srpen 6 09:42:04 CEST 2003

Mato wrote/napsal:

: Dopredu sa ospravedlnujem za offtopic.

    To není off-topic, to sem určitě patří :-)
:
: Rad by som nasu firmu vyzdobil nejakym plagatom Tuxa vo formate A0.
: Na taku tlac ale potrebujem obrazok vo vektoroch. Neviete mi poradit kde by
: som taky nasiel. Uplne super by bol Crystal Tux od Everalda.

   Kolega sháněl jenom A4 pro podklad na tučňáka na okno. Našel jsem
Postscriptového tučňáka, který je bohužel jenom černobílý, zato se dal
vyzvětšovat do A4 a čekal bych, že asi i více.

	http://www.isc.tamu.edu/~lewing/linux/penguin.eps.gz

  S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Live quickly, die young, have a good looking corpse!"