Mierne OFFTOPIC: Tux vo vektoroch...

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Srpen 6 11:42:48 CEST 2003

Dne Wed, Aug 06, 2003 at 09:42:04AM +0200, Veros Kaplan napsal:

>    Kolega sháněl jenom A4 pro podklad na tučňáka na okno. Našel jsem
> Postscriptového tučňáka, který je bohužel jenom černobílý, zato se dal
> vyzvětšovat do A4 a čekal bych, že asi i více.
>
> 	http://www.isc.tamu.edu/~lewing/linux/penguin.eps.gz

Ja jsem ted nechal udelat roztomilou vec, kterou muzete videt v ukazkach na

http://www.ohnesorg.cz/tux

a podkladem byl tenhle tux

http://www.home.unix-ag.org/simon/penguin/

Venoval jsem hledani vzoru nekolik hodin a hezci podle me neni.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.