kodove stranky v Jave a prenos dat

sci scipraha na applet.cz
Středa Srpen 6 10:40:19 CEST 2003

Zdravim,
mam tu takovy problem s Javou a prenosem dat po siti. Sice byste me
mohli
odkazat do javovske konference, ale mam pocit, ze to nebude jenom v
Jave.

Mam dva jednoduche programky, klient a server. Klient se pripoji a
server
dela neco jako tail a posila to klientovi. Mezi znaky se obcas vyskytne
nejaky ten umlaut. A tady je ten problem. Zkousel jsem to mezi nekolika
(asi 5) pocitacich, na kterych jsou dve ruzne distribuce (SuSE 8.1  a
8.2)
a na nekterych kombinacich umlauty dojdou na nekterych ne a objevi se
jen otazniky. Kdyz to shrnu do tabulky, tak to vypada asi takhle:

SuSe 8.1 obsahuje Javu 1.3.1_04-b02
SuSe 8.1 obsahuje Javu 1.4.1_02-b06

PC1 - SuSE8.2
PC2 - SuSE8.1
PC3 - SuSE8.1

na techto to mam vyzkousene jen jednim smerem, ted se k nim nedostanu
PC4 - SuSE8.2
PC5 - SuSE8.1

Server -> Klient
PC1 -> PC1 	OK
PC1 -> PC2	KO
PC2 -> PC1	KO
PC2 -> PC2	KO
PC1 -> PC3	OK
PC2 -> PC3	KO

PC4 -> PC5	KO

Zkousel jsem programy kompilovane jak jednou tak i druhou javou, bez
rozdilu.
Jak je videt z prvni skupiny, tak je problematicke PC2, ale v distribuci
problem nevidim (kdyz to na jine PC se stejnou distribuci dojde). A kdyz
srovnam kombinaci PC1 -> PC2 a PC4 -> PC5, ktere jsou stejne
instalovany,
ale presto to na prvni jde a na druhe nejde, tak hledam problem nekde
v nastaveni linuxu. Nebo mi chybi nejaky balik? Vedel by nekdo, kam
sahnout?
Moc diky za napovedu.

Michal Vojan