Kernel nespusti init

Jarda jarda na hovorka.net
Pondělí Srpen 11 13:04:08 CEST 2003

Petr Šobáň wrote:

> No a máš v jádře zadané tedy root=/dev/sda2 pokud jsi to překládal na
> jiném stroji na /dev/sda1 tak tam bude /dev/sd1
>
> Viz man rdev :-(
>
> Nebo máte v lilo.conf řádek root:
>
> image=/boot/vmlinuz-2.4.21
> label=Linux
> root=/dev/hda8
> read-only......
>

> u vás tedy root=/dev/sda2
>
> potom lilo ?

V lilu mam root=/dev/sda2. Zkousel jsem mu zadat parametr root=/dev/sda2
rucne pri startu, nepomohlo.

> Dále máte všechny části scsi jako y v jádře, pokud jako moduly používáte
> pro start ramdisk ?

Vsechny casti SCSI jsou napevno v jadre. Podporu modulu mam vypnutou.

> Co poví fdisk /dev/sda - jaké je rozdělení disku ?
> Máte zařízení v /dev/ ? Tj /dev/sda /dev/sda1 atd......

V /dev jsou tato zarizeni (vytvorena rucne): fd0, sda, sda1, sda2, sda3,
sda4, sda5, sda6, tty1, tty2, tty3

> [...]
>    ?
>   ?
>    ?
>   ? This is work in progress. If you want to use this, you *must* read
>    ?
>   ? the material in Documentation/filesystems/devfs/, especially
>    ?
>   ? the file README there.
>    ?
>   ?
>    ? ? If unsure, say N.
>
> Ano nebo ne ?
> Pokud ano zrušte a vytvořte zařízení /dev/.... ručně.

Ne, CONFIG_DEVFS_FS v jadre neni.

Byl jsem ted dva dny mimo dosah internetu, takze se omlouvam za spozdenou
odpoved.

Jarda