Co se stalo s UDMA na CDROM ?

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Středa Srpen 6 10:31:59 CEST 2003

Roman DAVID <rdavid na danet.cz> wrote:
> leta bez problemu pouzivam UDMA na cdrom mechanikach, a najednou
> po upgrade kernelu (distribucni 2.4.18-x) mi nejde
> dma na cdrom mechaniky zapnout.
> Deje se to na vice ruznych strojich. DMA na disky zapnout
> lze. Googloval jsem kde co, a nic kloudneho nenasel.
>
> Prochazel jsem patche kernelu od distributora a nic relevantniho jsem
> nenasel, nakonec jsem se snizil k tomu, ze jsem prekompiloval jadro,
> a vyhodil volbu CONFIG_IDEDMA_ONLYDISK=y.
> Ted dma zapnout lze, ovsem jadro zacne vyhazovat spousty chyb na konzoli
> i do logu a neda se s tim pracovat, takze je to nepouzitelne.
> [...]

zrejme v jadre (distribucnom ani vo vasom) nie je zakompilovana podpora
vaseho IDE chipsetu. JA mam s vacsinou strojov a CDROM skusenosti ze DMA
ide...

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Posli tento mail 100 svojim znamim - nech vidia aky si idiot
Send this email to 100 your friends - let them see what an idiot you are