Co se stalo s UDMA na CDROM ?

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Srpen 6 11:41:12 CEST 2003

Matus fantomas Uhlar wrote:

> zrejme v jadre (distribucnom ani vo vasom) nie je zakompilovana podpora
> vaseho IDE chipsetu. JA mam s vacsinou strojov a CDROM skusenosti ze DMA
> ide...

Kdybych nemel podporu daneho chipsetu, tak by imho neslo zapnout
dma ani na harddisky. A pokud jsem se dobre dival do konfiguraku,
tak tam podpora pro moje chipsety byla (na jednom mam SIS650, na druhem
je via686a)
"Moje" jadro se lisi jen v tom, ze jsem z distribucniho konfiguraku
vyhodil vyse uvedenou volbu a rebuildnul(to je slovo!) jsem rpmka znovu.

Asi me nemine zkoumani starsich zdrojaku jadra a jejich patchu.

Roman DAVID