Co se stalo s UDMA na CDROM ?

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Srpen 6 11:57:56 CEST 2003

Milan Kerslager wrote:

> DMA na CD-ROM je osemetne a nefunguje vsude. Proto je obvykle implicitne
> vypnute.
>
> DMA na IDE audio snad resi Alanovy zaplaty (alespon pro starsi jadra o
> tom psal).

Mrknu na to.

> Windows take implicitne na CDR mechanikach DMA vypinaji, ale povoluji ho
> na CDRW a DVD (protoze zkatka nektere CD mechaniky s DMA nefunguji, ale
> CDRW a DVD ho maji funkcni, protoze bez toho je nelze pouzivat).
>
> http://www.microsoft.com/whdc/hwdev/tech/storage/IDE-DMA.mspx

Windows moc neznam (nemam ani doma ani v praci, ale uvazuju o koupi,
<OT><noflame>videl jsem XPcka uz 3x v akci a nevypadalo to spatne, moje
posledni zkusenost byla s W98 - ne moc dobra, taky jsme tu meli NT, a ty
nebyly spatny, ale ted jsou kapku obsolete</noflame></OT>)

> To je divne. Zkusil bych Alanovy zaplaty (bud na posledni jadro nebo na
> 2.4.18) a zkusil bych z toho neco vyvodit (kdyz problem pretrva i na
> poslednim jadre, bude to chyba).

Posledni jadro nehodlam kompilovat, pouzivam pouze distribucni, protoze
na tech strojich se pracuje 12-14 hodin denne, tak neni prostor pro
experimenty. Maximalne si dovolim udelat velmi minimalni zasah do
distribucniho jadra.
Budu se muset pustit do zkoumani predchazejicich jader.. :-(

> To svadi k tomu, abyste RH jadro vyzkousel :-)

To by bylo drsne, narvat RH jadro na jinou distribuci :-)

Roman DAVID