GCC3

Lubos Lunak l.lunak na kde.org
Středa Srpen 6 12:55:42 CEST 2003

Matus fantomas Uhlar wrote:

> pan Zatkovsky,
> rozhodne skuste upgradnut aspon GCC. Je totiz slusna moznost, ze KDE s
> gcc-2.96 skompilovat NEJDE (pozrite docs KDE ako pisal pan Straka),
> pripadne ze tam je napisane nieco ako v mplayeri ("pre mna za mna skuste
> to skompilovat s 2.96 ale NEHLASTE ZIADNE CHYBY"). Ak tam nieco podobne
> je, nema zmysel to skusat a len by ste zbytocne obtazovali konferenciu.

 Minimalni podporovana gcc verze u KDE je gcc-2.95 . Vzhledem k tomu, ze
RedHat/Mandrake obsahovaly KDE i v gcc-2.96 verzich, tak by to melo jit
prelozit i s gcc-2.96. Stejne tak funguji gcc-3.x (nevim, jestli i 3.0, ale
to pocitam nikoho nebude trapit).

 Pokud to pri prekladu arts hlasi jen warningy, tak bych se tim moc
netrapil. Jednak jsou to "jen" warningy, jednak kazda novejsi verze
prekladace je obvykle prisnejsi, a jednak to uz proste tak je, ze arts pri
prekladu ma vice warningu nez kdelibs+kdebase+zbytek KDE dohromady *shrug*.

 Jinak pri zmene pouzite gcc verze si samozrejme binarni kompatibilitu u C++
zrusite.

--
Lubos Lunak
KDE developer