RH9 + orinoco silver card - JAK?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Srpen 6 15:41:03 CEST 2003

Dobry den,

On Fri, Aug 01, 2003 at 04:32:16PM +0200, oldfrog na volny.cz wrote:

> Diky za upozorneni. Jeste doplnim uzitecny odkaz:
> http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Linux/Orinoco.html

ja mam s orinoco_cs jen ty nejlepsi zkusenosti. Opatchovane zdrojaky,
aby karta mohla fungovat v promiskuitnim rezimu. Umi wvlan_cs snifovat
bez opatchovani? A ktery software pro zjistovani dostupnych siti pouzivate?
Ja mam jen ty nejlepsi zkusenosti s Airsnortem. Kismet se mi nepodarilo
primet ke spolupraci. Jediny co Airsnort neumi, je zjistit silu signalu.
Tu si potom u kyzeneho AP zjistuji tim, ze si nastavim stejne essid
a pouziju wavemon.

Pred par dny jsem vsak zjistil nemilou vec. Wavemon ukazuje silny signal
(tedy pres 70/92) i kdyz xi626 hlasi 20/92. Neni to jeho chyba, udaj
v /proc/ je dan orinoco_cs. Nesetkal jste se s tim nekdo, resp. zobrazuje
vam wavemon spravne i maly signal? Mam, az na tuto neduhu, vyborne
fungujici modul. Nechci upgrade, protoze na nej nemam patch pro
promiskuitni rezim. Verze pcmcia je 3.1.

Diky
-- Dalibor Straka