RH9 + orinoco silver card - JAK?

Čtvrtek Srpen 7 01:25:28 CEST 2003

On Wed, Aug 06, 2003 at 03:41:03PM +0200, Dalibor Straka wrote:
> Dobry den,

> ja mam s orinoco_cs jen ty nejlepsi zkusenosti. Opatchovane zdrojaky,
> aby karta mohla fungovat v promiskuitnim rezimu. Umi wvlan_cs snifovat

Pokud me pamet neklame, wvlan_cs je obsolete a nahrazuje ho orinoco_cs.
Pokud nekomu funguje lepe wvlan_cs, bude to zrejme proto, ze ho tam
prave kvuli tomu zatim nechali. Nicmene budoucnost zrejme nema, kdyz se
o nem takhle nehezky mluvi.

Takze by bylo lepsi reportovat problem u orinoco_cs.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz