Kernel nespusti init

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Srpen 6 18:17:08 CEST 2003

Dne st 6. srpna 2003 16:25 jste napsal(a):

> Ono neni zadne puvodni jadro. To je Linux instalovany od nuly rucne. Jadro
> jsem prelozil na stejne masine na nainstalovanem SuSE Linuxu 7.3 (partisna
> /dev/sda1) a na nem jelo jak z praku. Program init (jakozto i ostatni
> potrebne programy - dle dokumentace) jsem na 'cistou' partisnu prehral z
> jiz zminovaneho funkcniho Linuxu.

No a máš v jádře zadané tedy root=/dev/sda2 pokud jsi to překládal na jiném
stroji na /dev/sda1 tak tam bude /dev/sd1

Viz man rdev :-(

Nebo máte v lilo.conf řádek root:

image=/boot/vmlinuz-2.4.21
	label=Linux
	root=/dev/hda8
	read-only......

u vás tedy root=/dev/sda2

potom lilo ?

Dále máte všechny části scsi jako y v jádře, pokud jako moduly používáte pro
start ramdisk ?

Co poví fdisk /dev/sda - jaké je rozdělení disku ?
Máte zařízení v /dev/ ? Tj /dev/sda /dev/sda1 atd......

Máte v jádře

CONFIG_DEVFS_FS:                                                        │
  │                                                                         │
  │ This is support for devfs, a virtual file system (like /proc) which     │
  │ provides the file system interface to device drivers, normally found    │
  │ in /dev. Devfs does not depend on major and minor number                │
  │ allocations. Device drivers register entries in /dev which then         │
  │ appear automatically, which means that the system administrator does    │
  │ not have to create character and block special device files in the      │
  │ /dev directory using the mknod command (or MAKEDEV script) anymore.     │
  │ This is work in progress. If you want to use this, you *must* read      │
  │ the material in Documentation/filesystems/devfs/, especially            │
  │ the file README there.                                                  │
  │ If unsure, say N.

Ano nebo ne ?
Pokud ano zrušte a vytvořte zařízení /dev/.... ručně.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |