Jak na konfliktni baliky v Debianu

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Srpen 7 09:19:30 CEST 2003

Dobré ráno,

   mám počítač s Debianem, na kterém mám nainstalovaný qmail. Potřeboval
bych, nainstalovat ještě nullmailer, který bude poštu předávat přes SMTP
tomu qmailu. Problém nastává v okamžiku, kdy něco v balíčkovacím systému
zjistí, že tyto dva balíky jsou v konfliktu.

  Dá se nějak rozumně Debian přesvědčit, aby mi tam ty dva balíčky nejen
nainstaloval (to lze přes dpkg -i --force), ale aby mi tam dokonce
zůstaly?

  Proč taková zhůvěřilost? Hraju si s heartbeatem a ten qmail se může
vypnout a spustit na jiném počítači, kdežto ten nullmailer poběží pořád
a bude předávat poštu tomu qmailu, který zrovna poběží...

  Řešil někdo podobnou situaci nebo jsem jediný šílenec snažící se
o HA?

  Předem děkuji za nápady

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Moje sestra říká, že jsem zženštilý. Ve srovnání s ní asi jsem."