Jak na konfliktni baliky v Debianu

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 7 09:57:14 CEST 2003

> Dá se nějak rozumně Debian přesvědčit, aby mi tam ty dva balíčky nejen
> nainstaloval (to lze přes dpkg -i --force), ale aby mi tam dokonce
> zůstaly?

Pokud si jste opravdu jisty, tak si upravte ten balicek. Mate dve
moznosti:

1) poridte si debiani zdrojaky (.orig.tar.gz, .diff, .dsc) a v
debian/control vyhodte ten konflikt

2) hotovy balik rozbalte pomoci ar, upravte control a zase zabalte

V obou pripadech si asi jeste udelejte vlastni revizi, pripadne si to
pridejte do sveho respozitare, aby apt nervalo pri upgradech (jednodussi
moznosti je si u toho balicku nastavit flag "hold").

Pekny serial o debianim balickovacim systemu je na root.cz.

-- Honza Houstek