PROBLEMY S MANDRAKE 9.0

Tomáš KRIŠTOF tomas.kristof na freshnet.cz
Čtvrtek Srpen 7 09:49:56 CEST 2003

Zdravim,
    mam stale nejkaky problemy s Mandrake 9.0. Uz me s tim vazne toci, chova
se hur, nez Windowsy, neco mu nastavim a koukam druhy den a jsou tam zase
puvodni hodnoty!! to je jak u blbejch na dvorecku...

konkretne:
vcera sem nastavil v /erc/shadow ze platnost hesla je 99999 dni misto 60, no
a ted sem koukal a uz je tam zase u vsech uctu 60..no, tak to je fakt na
zabiti, to by si snad opravdu nedovolili udelat ani Windowsy, natoz Linux,
je to nejsprasenejsi distribuce, kterou sem kdy videl..bohuzel ji nelze
zmenit treba na Debian nebo nejakou me prijemnejsi distribuci, takze se to
musi nejak vyresit, snad je jiny zpusob, nez kazde rano menit 60 na
99999...ach jo?

stejne tak me vytaci s tim, ze mi stale do /etc/hosts.deny dopisuje radek:
ALL:ALL EXCEPT 127.0.0.1:DENY -- kdyz ho smazu, nebo zaremuju, tak je zase
za chvilku tam, tohle ale neni tak zasadni problem, nastesti
/etc/hosts.allow neprepisuje, takze tam sem vyjmenovl sluzby co nema odmitat

dalsi vec co porad meni je znemoznovani pingani na server, to teda samo o
sobe taky neni takovy problem, ale stve me ten pristup, ze neco meni bez
meho vedomi...!!!

Tak ja nevim, co delam spatne?? S Mandrakem moc zkusenosti nemam a myslim si
ze ani mit uz nechci, je to vazne des...:((

Diky za rady Tomas Kristof