html2ps apod.

Juraj Vaclavik vaclavik na ujp.cz
Čtvrtek Srpen 7 09:15:02 CEST 2003

Dobrý den,
potřebuji vygenerovat ps resp. pdf soubor z nějakých dat na straně webového
serveru (prostřednictvím php). Začal jsem u html2ps (resp. html_topdf), ovšem
narazil jsem s diakritikou. Kromě toho očekávám, že dalším problémem asi bude
stránkování sestav - zatím používám přibližně toto:
Máte-li někdo nějaké zkušenosti s uvedeným skriptem, dejte mi prosím vědět.

Kromě toho sonduji další možnosti, jak z php (html sestavy) vytvořit pdf -
poraďte, jak by se to dalo co nejjednodušeji provést.

--
děkuji a zdravím

Ing. Juraj Václavík
UJP PRAHA a.s.