kodove stranky v Jave a prenos dat-doplneni

sci scipraha na applet.cz
Čtvrtek Srpen 7 10:32:53 CEST 2003

sci wrote:

> [...]

tak jsem udelal jeste nejake pokusy. zjistil jsem, ze kdyz vytvorim
InputStreamReader a zeptam se na kodovani, tak mi rekne ze ASCII, coz je
samozrejme spatne. Nekde to je ISO8859_2, pricemz ta distribuce zustava
stejna a tedy i Java. Nevite tedy, podle ceho si vybira tuhle hodnotu?
Samozrejme mu muzu rict, aby pouzil nejake jine, ale ta "automaticka"
volba me zajima, abych s tim priste pocital.

Michal