ReiserFS quota patch

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Čtvrtek Srpen 7 11:35:14 CEST 2003

Jan Kara wrote:

>   Prave jsem si zamailoval se spravcem reiserfs quota patchu. Psal, ze
> pracuje na portovani pod 2.5/2.6 kernel a rad by to zvladl tento
> mesic... Tedy momentalne quota s reiserfs v 2.5/2.6 nefunguje a patch
> neexistuje.

A co 2.4.21, pripadne 2.4.22 ? Nekde jsem splasil patch na 2.4.20 (ten jede) a
je pomalu cas na upgrade, nebo spis pockam na 2.4.22, ale bez tohoto patche
upgradnout nejspis nemuzu. Priznavam, nezkousel jsem patchnout 2.4.21 tim
patchem pro 2.4.20, mozna by to slo, ale nemam z toho pak dobry pocit, i kdyz
se patch povede.

--
Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/