ReiserFS quota patch

Jan Kara jack na ucw.cz
Čtvrtek Srpen 7 15:20:38 CEST 2003

> A co 2.4.21, pripadne 2.4.22 ? Nekde jsem splasil patch na 2.4.20 (ten jede) a
> je pomalu cas na upgrade, nebo spis pockam na 2.4.22, ale bez tohoto patche
> upgradnout nejspis nemuzu. Priznavam, nezkousel jsem patchnout 2.4.21 tim
> patchem pro 2.4.20, mozna by to slo, ale nemam z toho pak dobry pocit, i kdyz
> se patch povede.
  Patchu jsou vlastne 2 sady. Prvni sada implementuje novy quotovy format
a druha potom konkretni quoty v reiserfs. Chris Mason ma na svem ftp
(ftp.suse.com/pub/people/mason/reiserfs... a tak nejak dal) oboji
patche. Co se 2.4.21 tyce, tak patche pro novy quotovy format jsou na:
ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/jack/quota/v2.4/2.4.21/
  O reiserfs patchi pro 2.4.21 presne nevim a momentalne se na ftp.suse.com
nemuzu dostat.

  Ve 2.4.22-pre uz jsou patche pro novy quotovy format zahrnute, takze tam by
uz mely stacit jen ty patche pro Reiserfs.

								Honza