Re: dotaz na reverzni zaznamy

František Koubek frakou na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 7 14:51:16 CEST 2003

> Co je to reverzni zaznam pro domenu? Reverzni zaznam k IP adrese prirazuje
> kanonicke hostname. Zjistit to muzete libovolnym prostredkem, ktery
> umoznuje pokladat dotazy DNS serveru. Jeden priklad za vsechny:
>
> host -t ptr 1.2.3.4
>
> kde za 1.2.3.4 dosadte IP adresu, ke ktere chcete zjistit reverzi.
>
> Jinak lze tez pouzit nslookup, dig, a dalsi ...
>
> --
> JiKos.

No, já si jen nebyl jistej, jestli to odkazuje správně (příkaz jsem našel). Byly tam totiž absolutně jiný záznamy (ani starý ani nový, zlrátka jiný). Tak jsem si jen potřeboval ověřit, jestli jsem někde neudělal chybu. NAkonec jsem zavolal na kompetentní číslo a řekli, že zatím udělali jinej defaultní záznam (zrušili starej, ale ještě nenastavili novej).
Tak díky a snad jsem konferenci moc nezahltil...
FraKou
Sexy leto naplno!  Jednodenni kontaktní cocky Focus Dailies. Akcni nabidka! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=57292%26url=http://www.cz.cibavision.com/