Ovladače obrazu - =?iso-8859-2?q?=20zm=ECna?=, akcelerace,...

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Srpen 9 00:11:59 CEST 2003

Dne pá 8. srpna 2003 10:33 jste napsal(a):

> No tak to v XF86Config[-4] přehoďte ať je to správně!

To přeci nejde, jestli jsem se dobře díval. Jen nastavíte pořadí karet na
[0] a [1], ale to na to nemá vliv. Nebo jsem zapomněl na nějakou jinou
volbu?

> To je zajímavé, že mi to tady tak běží! A 3D akcelerace ne že nefunguje,
> "jen" má omezení.

Pokud to tak je, tak to rád slyším. Nedávno jsem si stáhl novej balík
ovladačů; ještě jsem je nevyzkoušel. Ty předtím hned zjistily, že mám
Xineramu a odmítly se nainstalovat.

> 	Jarda

Zdraví, Oak