Logovani do jineho souboru

Čtvrtek Srpen 7 15:08:02 CEST 2003

On Thu, 7 Aug 2003, Jan Mikuš wrote:

> Pokud do prikazu specifikuji cestu k souboru, kam ma logovat "logger -f
> /cesta/k/souboru", tak mi to stejne loguje do /var/log/messages.

> Proc to dela?

Protoze to tak ma byt. logger(1) rika:
   -f file  Log the specified file.
Vidim tam "loguj zadany soubor" a nikoli "loguj *do* zadaneho souboru".

> A jak ho donutim logovat do jineho souboru.

Logger slouzi k posilani veci do syslogd. Lze udelat to, ze
nekonfigurujete syslogd, aby ty hlasky rozeznaval (standardne podle
facility a priority -- parametr -p, nektere vylepsene varianty syslogd
umi filtrovat i podle obsahu hlasky a mozna i jinych veci) a posilal do
jineho souboru.

Nebo proste misto loggeru pouzijete echo >> soubor. Casove udaje budete
muset doplnit rucne a take je vhodne se zamyslet nad tim, jestli treba
neni vhodne nejak osetrit moznost, ze by do souboru soucasne zapisovaly
ruzne procesy.