Kvalifikovany certifikat (openssl)

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Srpen 7 11:48:12 CEST 2003

	Tedy nevim jak Vy, a navic pravda, bylo to za jineho politickeho
rezimu, ala ja jsem byl naprosto jasne a srozumitelne seznamen s
odpovednosti, kterou na sebe beru v okamziku, kdy mi radnice (dneska
zrejme magistrat) predala Obcansky prukaz... On ten elektronicky podpis
je taky takova mala obcanka, pravne s naprosto stejnymi dusledky (snad
vyjma ztraty=zde zapomenutim, pokud nedam privatni klic z ruky)...

	A prave osobam nepoucenym davat do rukou hracky, kteryma by si
mohli velmi ublizit (kapesni kudlu date taky nepoucene a neznale osobe
bez instruktaze (dite to byt nutne nemusi)?) je IMHO dost podivny
pristup...