Instalace driveru plustek

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Srpen 7 15:27:27 CEST 2003

> Co znamena radek alias char-major-40 pt_drv v modules.conf?
> Jsem jen tupy zacatecnik. Poradte mi prosim co znamenaji ty hlasky v syslogu

Kdyz se podivate do /dev, tak kazde zarizeni vypada podobne (disk):

brw-rw-r--    1 root     disk      22,   0 2003-04-09 08:59 /dev/hdc

prvni pismeno znamena typ zarizeni (b = blokove [block], c = znakove
[char]) a ta cisla 22, 0 znamenaji major a minor number. Takze tento
disk by byl block-major-22-0.

Podivejte se do adresare /dev a pokuste se najit "soubor" s c na zacatku
a prvnim cislem 40...

 > Kdyz jsem zkousel modul zavest do pameti pomoci insmod pt_drv tak to slo.
 > Dokonce se rozsvitila i lampa ve scanneru ale xsane nic nenasel. To
jsem ale
 > jeste nemel v /etc/modules.conf ty tri radky podle manualu.

pokuste se to spustit rucne a v dmesg se podivejte, jake presne zarizeni
ten ovladac zabral. A podivejte se na ta cisla - mozna nebudou dobre.

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz