Instalace driveru plustek

Petr Hložek petr_h na mrp.cz
Pátek Srpen 8 07:39:25 CEST 2003

Dobry den,

Vladimir Naprstek wrote:

> Kdyz se podivate do /dev, tak kazde zarizeni vypada podobne (disk):
>
> brw-rw-r--    1 root     disk      22,   0 2003-04-09 08:59 /dev/hdc

kdyz dam ls -la v /etc tak dostanu jiny vypis. Jaky parametr jste ls zadal?
Pomoci toho ls -la jsem prosel cely vypis ale soubor s c na zacatku a cislem
40
tam nikde nebyl.

> [...]
>
> Podivejte se do adresare /dev a pokuste se najit "soubor" s c na
> zacatku
> a prvnim cislem 40...
>
>  > Kdyz jsem zkousel modul zavest do pameti pomoci insmod pt_drv tak
>  to slo. > Dokonce se rozsvitila i lampa ve scanneru ale xsane nic
> nenasel. To
> jsem ale
>  > jeste nemel v /etc/modules.conf ty tri radky podle manualu.
>
> pokuste se to spustit rucne a v dmesg se podivejte, jake presne
> zarizeni
> ten ovladac zabral. A podivejte se na ta cisla - mozna nebudou dobre.

Ted uz ten ovladac nesel zavest ani rucne pomoci insmod pt_drv.o. Napsal to
same jako pri zavadeni pomoci modprobe.
/lib/modules/2.4.21-0.13mdk/kernel/3rdparty/plustek/pt_drv.o.gz:
init_module: Success
Hint: insmod errors can be caused by incorrect module parameters, including
invalid IO or IRQ parameters.

V dmesg neni nic. Nic tam nepribylo pro spusteni insmod pt_drv.o nebo
modprobe pt_drv.o
Do syslog to stale pise:
Jul 29 22:34:56 bobek kernel: devfs_mk_dir(scanner): using old entry in dir:
c142a5c0 ""
Jul 29 22:34:56 bobek kernel: pt_drv : driver version 0.42-10
Jul 29 22:34:56 bobek kernel: pt_drv : no device(s) detected, (-9020)

Dekuji za radu, ja uz fakt nevim jak dal. Googl o teto chybe nic nenajde.

Petr

Celeron 500 MHz, 400MB RAM, MDK 9.1