html2ps apod.

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pátek Srpen 8 02:46:42 CEST 2003

> Dale existuji myslim nejmene dve knihovny pro php, ktere
> umoznuji primo generovat pdf z php, jmena se nevpominam,
> nicmene pocitam, ze neni problem to najit - jedna knihovna
> je komercni, druha gpl tusim..
Take bych potreboval obcas generovat pdf dokument, ale v Perlu. Trochu jsem
heldal a nasel jsem, ze
1) je nutne prevest dokument na postscript
2) pro prevod postscriptu do pdf je potreba ps2pdf, coz je pouze skript,
ktery spousti dalsi skript, ale v konecnem dusledku se stejne spousti
ghostcsript.
Jenze to je binarni soubor. Sice jsem nasel ghostscript for windows, ale
nejsem si jisty, ze se bude chovatstejne jako ten linuxovy. A to je prave
ten problem, ze potrebuji "neco", co bude prenositelne jak na linux, tak na
windows.
Existuje nekde popis struktury PDF dokumentu? Nejak to nemuzu najit a to uz
googlim asi 2 hodiny. Odkazu spousta, ale vsichni mi chteji prodat hotovy
program na prevod neco2pdf :-) jenze ja bych si ho rad napsal sam. Jako umim
vyrobit rtf soubor (mam popis struktury), tak bych rad umel vyrobit pdf
soubor.
--
Petr