Re: vhodný software

tomas.krmela tomas.krmela na pvt.cz
Pátek Srpen 8 11:43:24 CEST 2003

> Stačí jen přdat chainy (pro každou adresu a pro vstup i výstup) a chainům
> přidělit adresu.
> Potom třeba každou hodinu (v cronu) nebo kdykoliv (...) sejmout výstup z
> příkazu ipchains -L -n -v -x , odfiltrovat vše nepotřebné tak, aby zbyla
jen
> adresa a velikost protečených dat.
> Udělate prográmek (já ho mám v pythonu), který aktuální hodnotu hodnotu
> odečte od minulé (a dostanete přírustek) a zapíše na konec souboru spolu s
> aktuálním časem a se jménem (podle IP) - to mám v textovým souboru.
> [...]
mám pocit , že to  by takhle nešlo ,jednak se mi jedná o jakoukoliv adresu,
na síti se mi může a i  objevují  adresy z  cele subsíte x.x.0.0, takže
pristup orientovaný by definovaná IP to asi ne , jedná se o  stovky různých
IP, a dále ten stoj není gq ,musel by ten program odchytavat z  promiscu.
rozhraní