Volba IPsec VPN reseni

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Srpen 8 22:25:35 CEST 2003

On Fri, Aug 08, 2003 at 06:16:31PM +0200, Tomas Hlavacek wrote:
> Nicmene nevim, jak je na tom Linux s vykonem, protoze moje zadani vyzadovalo
> bezpecnost a stabilitu, ale nikoliv vykon (prenaselo max 256kbps). Vubec
> jsem nezkousel, jestli by treba na 10Mbps FreeSWAN mohl stacit...

V části dokumentace věnované těmto otázkám
(http://www.freeswan.org/freeswan_trees/freeswan-2.01/doc/performance.html)
se tvrdí, že na 10 Mb/s by měl stačit 300 MHz procesor s vyplazeným jazykem
a 500 MHz v relativní pohodě. Tedy při použití 3DES, AES by měl být asi
dvakrát rychlejší.

                                                             Michal Kubeček