mplayer a pretizeni CPU

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Srpen 10 11:35:15 CEST 2003

Dne ne 10. srpna 2003 03:47 jste napsal(a):

> Palomino, nebo Thoroughbred? Ja mam thoroughbred, ./configure spravne
> naslo -march athlon4, gcc-3.2.3 to zkompilovalo, ale pak to bud bezelo
> pomalu a spadlo, pripadne rovnou spadlo.
>
> Pri kompilaci s -march athlon bezi bez problemu.
>
> -- Honza Houstek

processor	: 0
vendor_id	: AuthenticAMD
cpu family	: 6
model		: 8
model name	: AMD Athlon(tm) XP 1700+
stepping	: 0
cpu MHz		: 1460.472
cache size	: 256 KB
fdiv_bug	: no
hlt_bug		: no
f00f_bug	: no
coma_bug	: no
fpu		: yes
fpu_exception	: yes
cpuid level	: 1
wp		: yes
flags		: fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 sep mtrr pge mca cmov pat pse36
mmx fxsr sse syscall mmxext 3dnowext 3dnow
bogomips	: 2916.35

Podle popisu a vzhledu CPU by to mělo být to novější jádro co jsem se dočetl
(bez záruky a ani jsem po tom nepátral)

Sice při překladu taky řekl že je to athlon ale blbnulo to zasekával se nebo
uplně spadl při překladu pro 586 to nedělal tak jsem skoušel ruzné volby a
zadal jsem mu ručně že umí MMX...neumí SSE....atd a pak funguje OK

Asi u toho SEE bude nějaká nekompatibilita. :-(

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |