mplayer a pretizeni CPU

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Srpen 10 12:02:08 CEST 2003

> processor	: 0
> vendor_id	: AuthenticAMD
> cpu family	: 6
> model		: 8
> model name	: AMD Athlon(tm) XP 1700+
> stepping	: 0

Ano, to je Thoroughbred.

> Podle popisu a vzhledu CPU by to mělo být to novější jádro co jsem se dočetl
> (bez záruky a ani jsem po tom nepátral)

Pozna se to snadno - stary je ctvercovy, novy obdelnikovy :)) Vy mate
koukam jeste tu vylepsenou verzi s B0 steppingem.

> Sice při překladu taky řekl že je to athlon ale blbnulo to zasekával se nebo
> uplně spadl při překladu pro 586 to nedělal tak jsem skoušel ruzné volby a
> zadal jsem mu ručně že umí MMX...neumí SSE....atd a pak funguje OK

Tohe je divne. Podle mych zkusenosti to funguje s novymi i starymi Athlony
bez problemu (SSE i -march athlon). Blblo jen -march athlon4.

-- Honza Houstek