mplayer a pretizeni CPU

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Srpen 10 12:46:30 CEST 2003

Dne ne 10. srpna 2003 12:02 jste napsal(a):

> Ano, to je Thoroughbred.

> Pozna se to snadno - stary je ctvercovy, novy obdelnikovy :)) Vy mate
> koukam jeste tu vylepsenou verzi s B0 steppingem.

A jakej to má význam ?

> Tohe je divne. Podle mych zkusenosti to funguje s novymi i starymi Athlony
> bez problemu (SSE i -march athlon). Blblo jen -march athlon4.

Nevím při sledování jsem tam při překladu měl vždy march=athlon že by tam ta
4ka byla jsem si nevšiml.

Verze mlayeru
MPlayer 0.90rc5-3.2.2 (C) 2000-2003 Arpad Gereoffy (see DOCS)

CPU: Advanced Micro Devices  (Family: 6, Stepping: 0)
Detected cache-line size is 64 bytes
SSE supported but disabled
CPUflags:  MMX: 1 MMX2: 1 3DNow: 1 3DNow2: 1 SSE: 0 SSE2: 0
Compiled for x86 CPU with extensions: MMX MMX2 3DNow 3DNowEx

Že bych to skusil znovu přeložit a povolil mu to SSE ?
Tak to skusím takhle:

#!/bin/bash

export LANG=C
export LC_ALL=C

make clean
./configure --enable-gui --target=athlon-linux
make
make install

a dám vědět.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |