Jak na win modemy

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Srpen 10 14:11:07 CEST 2003

On Sun, Aug 10, 2003 at 01:58:42PM +0200, Jiri K. wrote:

> Mam doma winmodem Lucent a chci ho sprovoznit. Mandrake 9.0... Bohuzel
> vsak po nainstalovani baliku absolutne vubec nevim, co mam zaridit, na
> co udelat odkazy a dalsi... Moje anglictina je velmi spatna, nemuzu si
> tudis procitat anglicky psane manualy. Diky za kazdou radu

Nejlepší by bylo se na winmodemy vykašlat a pořídit si skutečný modem,
používání winmodemu není dobrý nápad, a to ani pod Windows.

Pokud trváte na použití winmodemu, zkuste nějaký compatibility list,
třeba http://www.linmodems.org/  Je-li to s tou angličtinou opravdu tak
špatné, můžete zkusit třeba http://abclinuxu.cz/

                                                          Michal Kubeček

P.S. jen doufám, že vaše angličtina není ještě horší než vaše čeština :-)