Jak na win modemy

Petr Sigut linux-konference na seznam.cz
Neděle Srpen 10 15:01:39 CEST 2003

On Sun, 10 Aug 2003 14:11:07 +0200
Michal Kubecek <mike na mk-sys.cz> wrote:

> On Sun, Aug 10, 2003 at 01:58:42PM +0200, Jiri K. wrote:
 >
 > Mam doma winmodem Lucent a chci ho sprovoznit. Mandrake 9.0...
 > Bohuzel vsak po nainstalovani baliku absolutne vubec nevim, co mam
 > zaridit, na co udelat odkazy a dalsi... Moje anglictina je velmi
 > spatna, nemuzu si tudis procitat anglicky psane manualy. Diky za
 > kazdou radu

a co konkretne mate za modem? ja mel microcom DeskPorte Internal/L (taky
neco spolecneho s Lucentem...) a nakonec sem to rozjel, i kdyz me v
konferenci od toho zrazovali;)

--
Petr Šigut
petr.sigut na atlas.cz