Fw: Jak na win modemy

Jiri K. kacirekjiri na tiscali.cz
Neděle Srpen 10 19:14:43 CEST 2003

Ja jsem zkousel tady tohle, ale pri pokusu testovat ten modem to napsalo ze modem nelze nalest nebo co...

  a.. Po stažení zdrojového kódu (viz výše) budeme postupovat následovně:
  b.. Rozbalíme zdrojový archiv do dočasného adresáře a dále soubor source.tar.gz, který se nachází komprimován v archivu. (neplatí pro balík ltmodem-5.78e)
  # tar zxvf ./ltmodem-6.00a.tar.gz
  # cd ./ltmodem-6.00a1
  # tar zxvf ./source.tar.gz
  # cd ./source

  c.. Moduly přeložíme:
  # ./configure
  # make
  # make install (zkopíruje přeložené moduly lt_modem.o a lt_serial.o do adresáře /lib/modules/2.x.x-x/kernel/drivers/char/)
  # depmod (aktualizuje závislosti modulů jádra)

  d.. ------------------------az po tohle jsem to nedelal, protoze ja mel rpm balik, on to az na par vyjimek udelal vse za me

  e.. Nyní vytvoříme soubory zařízení /dev/ttyLT0 a symbolický odkaz /dev/modem:
  # mknod /dev/ttyLT0 c 62 64 (vytvoří speciální znakový soubor kde major číslo zařízení je 62 a minor 64)
  # chown root /dev/ttyLT0
  # ln -s /dev/ttyLT0 /dev/modem

  f.. Pokud vše proběhlo bez problémů, nahrajte oba moduly do jádra pomocí
 modprobe lt_serial lt_modem (tohle to se z nezanamych duvodu nepodarilo)
  a..  a ověřte existenci modulů v paměti příkazem
  b..  lsmod (samozrejme tam nebyly)
  c.. . Pokud se vám při nahrávání modulů objeví hlášky typu "unresolved symbol ...", zřejmě vaše hlavičkové soubory neodpovídají verzi spuštěného jádra.
  Pokud si přejete nahrát ovladač již při startu systému, napište do /etc/modules.conf :

  alias char-major-62 lt_serial

Asi mam ten stejny modem co vy, jak jste postupoval?

A hlavne, prosim jiz zadne pripominky o spatnych kvalitach techto modemu, ja o nich vim) Udelal jsem chybu, ze jsem to nenapsal hned na zacatku...