Fw: Jak na win modemy

Štěpán Komárek skomarek na tiscali.cz
Neděle Srpen 10 20:07:54 CEST 2003

> Asi mam ten stejny modem co vy, jak jste postupoval?

Já měl modem Microcom DeskPorte Internal/L (nebo tak nějak) s čipem
Lucent. Zprovoznil jsem ho velmi jednoduše. Smazal jsem link /dev/modem
směřující ke starému zařízení. Poté nainstaloval balík
ltmodem-2.4.19_4GB-8.22a5-1.i386.rpm s ovladačem a modem byl funkční.
Pokud máte jiné jádro, musíte sehnat jiný balík, nebo překládat.

> A hlavne, prosim jiz zadne pripominky o spatnych kvalitach techto
> modemu, ja o nich vim) Udelal jsem chybu, ze jsem to nenapsal hned na
> zacatku...

Neřekl bych, že se jedná o špatný modem. Je jen o něco více práce s jeho
uvedením do provozu, ale poté funguje dobře.

--

Štěpán Komárek