Tisk fotek

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Srpen 11 10:45:58 CEST 2003

Dne po 11. srpna 2003 10:09 jste napsal(a):

> Grrrrrr to mě nenapadlo tisknul jsem to ze všeho možného ale z gimpu ne a
> teď jsem se dival a je tam hromada voleb na nastavení. :-)
>
> Takže díky kouknu na to a pak řeknu jak to dopadlo.

Taky to nefunguje tiskne to správně pouze na A4 :-)

Sice není problém zmenšit obrázek ale co z toho jak tam mám pořád okraj z leva
6mm a z vrchu 13mm a obrazek nejde posunout ke kraji. :-)

A nějaké nastavení jsem tam nenašel když tam dám 0 tak tam zase skočí tyto
okraje. :-(

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |