Tisk fotek

Pondělí Srpen 11 12:36:37 CEST 2003

On Mon, Aug 11, 2003 at 10:45:58AM +0200, Petr Šobáň wrote:
> Taky to nefunguje tiskne to správně pouze na A4 :-)
>
> Sice není problém zmenšit obrázek ale co z toho jak tam mám pořád okraj z leva
> 6mm a z vrchu 13mm a obrazek nejde posunout ke kraji. :-)
>
> A nějaké nastavení jsem tam nenašel když tam dám 0 tak tam zase skočí tyto
> okraje. :-(

Nebude to uz fyzickym obmedzenim tlaciarne?

Mozete, pripadne vyskusat ImageMagick-om prelozit obrazok (predpokladam
jpeg) do eps a skusit ten obrazok vlozit to TeX-u pripadne LaTeX-u. Tam
je tych moznosti na umiestnenie dost. Potom sa to samozrejme bude musiet
prelozit (predpokladam) do PCL, cize tie konverzie na kvalite moc
nepridaju.