Tisk fotek

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Srpen 11 14:41:44 CEST 2003

On 11/08/2003, Petr Šobáň wrote:

> Taky to nefunguje tiskne to správně pouze na A4 :-)
>
> Sice není problém zmenšit obrázek ale co z toho jak tam mám pořád
> okraj z leva 6mm a z vrchu 13mm a obrazek nejde posunout ke kraji. :-)
>
> A nějaké nastavení jsem tam nenašel když tam dám 0 tak tam zase skočí
> tyto okraje. :-(

A je nastavena spravna tiskarna? GIMP tiskne pomoci projektu gimp-print,
ktery ma i nejake vlastni ovladace. Nemel jsem moznost to zkusit
tisknout, ale rozhodne se okraje stranky podle zvolene tiskarny
v tiskovem dialogu meni.

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka