Tisk fotek

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Srpen 12 07:52:59 CEST 2003

Dne po 11. srpna 2003 14:41 jste napsal(a):
> On 11/08/2003, Petr Šobáň wrote:

> A je nastavena spravna tiskarna? GIMP tiskne pomoci projektu gimp-print,
> ktery ma i nejake vlastni ovladace. Nemel jsem moznost to zkusit
> tisknout, ale rozhodne se okraje stranky podle zvolene tiskarny
> v tiskovem dialogu meni.

Ne jsou použity HP ovladače a u tiskárny jsem nastavil 0 a nic.

Prostě není to nějak funkční.
I když vyberu tisk do souboru tak jsou okraje left 0.64cm top 1.27cm a menší
tam nejdou nastavit.

PS. Nevíte kde všude v jakých souborech je nastavená velikost stránky a
okraje?

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |