courier-imap obcas neprihlasuje - login failed

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Pondělí Srpen 11 15:30:33 CEST 2003

Preji pekny den...

Mam nasledujici problemek a nevim co s nim..

Na RHL9 mam nainstalovany qmail 1.03, checkpassword 0.90, autorespont
2.0.2, courier-imap 2.0.0.20030721, ucspi-tcp 0.88, vpopmail 5.2.1, ezmlm
0.53 ....
{instalovano podle navodu na www.root.cz, + patche na RHL9}

Chodi to skoro v pohode, az na vyzvedavani posty.

Vyzvedavam-li prez POP3 - tcpserver jde vse v poho jak ma..

Vyzvedavam-li prez IMAP - courier-imap stava se, ze server odpovi login
failed, presto ze jmeno a heslo je spravne.
Ted mi to udelalo na dvou schrankach a ne a ne je to pustit.
Toto chovani se da vyprovokovat "prilisnym uzivanim - prihlasovanim k
schrance / delsim pouzivanim", mozna i spatnym zalogovanim, jako fakt uz
newim... proste to nahodile na libovolnou dobu vyhazuje...

Podobne chovani jsem mel na RHL7.3, ale tam me to moc nepalilo a po 1/2
roce se to nejak samo uzdravilo..... .

Dik moc moc za nakopnuti...., nejak mi to v tom horku nepali kde by mohla
bejt chybicka...

Dik moc zoufaly Havrlik

--
Zdenek Havrlik
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .