courier-imap obcas neprihlasuje - login failed

Peter Hudec hudecof na hudecof.net
Pondělí Srpen 11 15:34:26 CEST 2003

ahoj,

ta ista konfiguracia bezi aj u mna s tym rozdielom, ze checkpassowrd nie
je potrebny ked je vsetko cez vpopmail.

inak vpopmail 5.2.1 je tak torcha stary a zislo by sa ho upgradnut na
vacsiu verziu.

Otazka znie: cez IMAP sa vyberaju iba VPOPMAOIL ucty, alebo aj normalne
user account? Ak iba prve, tak potom by bolo dobre zmenit uzivatela pod
ktorym bezi (courier-imap, aj pop3). Inak odporucam pozriet logy, to sa
inak povedat neda, kde je problem.

	s pozdravom
		hudecof

--
mail: [hudecof na hudecof.net]     www: [http://hudecof.net]
cellular: [+421 905 703541]     icq: [99518783]