"Vyuziti" pameti

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Srpen 11 16:19:05 CEST 2003

On Po, 2003-08-11 at 16:09, Michal Kubecek wrote:

> Odkud máte těch 90 procent? Není to, doufám, sloupec "used" na prvním
> řádku výstupu příkazu 'free'.

Ja jsem si zvykl cist druhy radek vystupu prikazu 'free' (zacina slovy
-/+), ale stejne me mrzi, ze vetsina jinych programu dal pracuje s
prvnim radkem (napr. applet "Sledovani systemu" v GNOME 2) a tak mi hned
po nabootovani ukazuje 95% z 512 MB obsanenych (coz je pomerne psychicky
narocne, protoze jsem ted dokupoval 256 MB a opticky (pri pohledu na ten
applet) to k nicemu nebylo).

Petr