"Vyuziti" pameti

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Srpen 12 08:31:07 CEST 2003

On Mon, Aug 11, 2003 at 04:19:05PM +0200, Petr Stehlik wrote:

> Ja jsem si zvykl cist druhy radek vystupu prikazu 'free' (zacina slovy
> -/+), ale stejne me mrzi, ze vetsina jinych programu dal pracuje s
> prvnim radkem (napr. applet "Sledovani systemu" v GNOME 2) a tak mi hned
> po nabootovani ukazuje 95% z 512 MB obsanenych (coz je pomerne psychicky
> narocne, protoze jsem ted dokupoval 256 MB a opticky (pri pohledu na ten
> applet) to k nicemu nebylo).

 Vy jste si tu pamet kupoval pro to, aby se nepouzivala? (zazil jsem
 NT server co cele dny swapoval a pri tom ukazoval ze ma stovky MB
 volne pameti...). IMHO uplne vyuziti pameti je to nejlepsi co muze OS
 udelat. Dulezite je jak a za jakych okolnosti a na co ji pouziva. U
 prikazu "free" pak je dost zajimava ohledne (ne)dostatku pameti
 treti radka :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>