DELL Open Management na Debianu

Ahtonín Karásek mr.phobos na atlas.cz
Pondělí Srpen 11 20:34:15 CEST 2003

Zdravim,
neni tady nekdo, kdo rozjel $SUBJ? Krici to na me o nejaky SNMP - zkousel sem nainstalovat vsechny balicky, ktery by s tim mohly mit neco spolecnyho, ale bez uspechu :( Napadlo me, ze se ten instalator mozna kouka ro RPM databaze - ta je ale prazdna :)) Takze dalsi otazka by mohla znit: "Jak rozjet RPM v Debianu?"
#apt-get install rpm
Sice funguje, ale nestaci - asi to bude chtit jeste neco :-/
Pripadne by mimozna stacilo, kdyby me nekdo nasmeroval na nejakej alternativni software, kterej umi testovat pocitac - jde mi o to, ze se s tou masinou nejakej ten mesic neuvidim a potrebuju, aby mi rekla, kdyz ji bude neco bolet :o) Napriklad pokud vypadne disk, tak se to vubec nemusim dozvedet, protoze RAID radic to vychyta - ale opravu by si to zaslouzilo. Stejne tak tam mam dva zdroje; a pameti by mely fungovat taky nejak podobne...

Stydím se ho vytáhnout! A jaký je vᚠdůvod vyměnit svůj telefon za nový?
Nokia 6610 již od 6577 Kč. http://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=32843