Funguje Esddsp a KDE(zvuk po LAN)?

peter_andre na centrum.cz peter_andre na centrum.cz
Pondělí Srpen 11 21:14:51 CEST 2003

Pete wrote:
> [...]
na  LAN?

>No, já jsem vyzjistil (pěkné slovo ;-))), že zvuk po síti umí zatím
>jenom arts, což je dvorní ovladač KDE. Už jste ho zkoušel?

Děkuji za odpověď,
používám arts zatím pouze lokálně...
1)Tzn, jestli to dobře chápu je možné nastartovat arts na terminálu a
nějak přesměrovat zvuk z Kde běžících na servru na něj?
2)Můžu na něj přesměrovat i zvuk z aplikací jako je Xine spoštěných z
KDE běžících na servru?

Prosím o radu jak arts nastavit aby toto plnil alspoň ve formě odkazů
na man.

Děkuji Pete