"Vyuziti" pameti

Faltynek Pavel xfalty01 na stud.fit.vutbr.cz
Pondělí Srpen 11 20:51:12 CEST 2003

On Mon, 11 Aug 2003, Pavel Kankovsky wrote:

> Napr. ps ax sloupec RSS (resident set size). Ale nektere stranky mohou byt
> zapocitany vicekrat (u ruznych procesu), protoze jsou sdilene.
No, to jsem si rikal, ze by mohlo byt ono, jenze...

> Mate na mysli fragmenty vznikle pri alokaci pametovych struktur jadra?
> Ty muzete odvodit z udaju v /proc/slabinfo.
Jo, podivam se, co tam pisi...
abych pravdu rekl, nevim, co presne "mam na mysli". Uvedu priklad:

Zapnu pocitac a jdu pryc. "Vyuziti pameti" (Treba RSS, nebo udaje z free)
jsou zhruba na 10%. Kdyz za 8 hodin prijdu (parkrat jsem se pripojil pres
SSH) jsou cisla z tech samych zdroju 9x vetsi. Zadne Xy, zadne slozite
programy, zadne nVidia ovladace...

Jde o to, jak poznam, jestli je to normalni anebo "neco zere" pamet? Jak
to "neco" vystopuju?

  pf